السبت، 30 يونيو، 2012

نافذه حلم

نافذه حلم  تُفتح بالامل    تُصلح  كل ما فى داخلك من خلل
تفصل مابين ماضى وحاضر    وتجعل التفائل حاضر
تغير عطر المشاعر  من عطر لعطر    وتجعل الانسان شاعر
اه يازمن بقيت اهواك من بعد انا والعذاب وهواك
من نافذه حلم نرى  رؤى البراءه  
نرى المستقبل  اخر  حلاوه
نطير منها كطير رماد
لا يحرقه الشمس ولو حولت حرارتها المياه رماد
نطير وكاننا طيور فى المدينه الفاضله
سارحين  فى ملك الله
وبكلمه ونص نحكى قصص قصيره
ونفتح اى باب مقفول ونبنى مدينه ونص
وكله من نافذه حلم لسه ما استسلمش

هناك 7 تعليقات:

re7ab.sale7 يقول...

اية ده...؟
ماليش دعوة ماليش دعوة
امال فين حياتي وانا مش حرة فيها
ههههه
جميلة يا عمرو

رؤى عليوة يقول...

الله انا هنا كمان
شكراااااا

جميله اوى تسلم ايدك

دمت بخير

Amira Ahmed يقول...

جميلة يا عمرو مع انى كمان مش هنا

ماليش دعوة بقى
:))))

أحمد أحمد صالح يقول...

عموما احنا هننتظر دورنا !!
...
جميلة جدا...تحياتي

مصطفى سيف الدين يقول...

يا سيدي يا سيدي على الروقان
تصدق انا حبيت اسم مدونتي اكتر لما قريت الجملة دي
نطير منها كطير رماد
لا يحرقه الشمس ولو حولت حرارتها المياه رماد

زي ما قلتلك قبل كده انت انسان جميل اوي يا عمرو نادر لما تلاقي حد شفاف اوي كده وبيحب الكل
تحياتي ليك

ريـــمـــاس يقول...

صباح الغاردينيا عمرو
:)
أنا أبتسمت وحالفة يمين تكون نافذة حلم بتاعتي هههههههه
بجد جميلة ومن قلب طيب وبيحب الكل :)
ربنا يديم المحبة "
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

ليلى الصباحى.. lolocat يقول...

ماشاء الله

بس انت كده هتزعل ناس كتير هههههه
استعد بقى لتدوينة تانية لباقى الاصدقاء

اشكرك اخى على ذوقك وكلماتك الطيبة
جزاك الله خيرا وسعيدة بمتابعتى لمدونتك

دمت بكل خير وسعادة

Follow by Email

Tetris