الجمعة، 29 يونيو، 2012

سواح فى ملكوت الله


سواح فى ملكوت الله   اصحى  الصبح بدرى مع نور الصباح انتظر تجلى شمس النهار و احلم انى اكون طير الرماد  احلق جنب الشمس ماتلسعنى  واسرح مع  اسراب الطيور  المهاجره   يمين وشمال   و اسرح فى السماء افتكر البوم الذكريات وايام زمان  واعيش مع الذكريات ايام رؤى البراءه  لما كنت فاكر اننا فى المدينه الفاضله  وفجاه اصحى امام  باب مقفول ومع كلمه ونص مع نفسى اسئل ليه وليه حياتى مش حره فيها ومع ليه وليه اصيب بوجع الفلسفه  ويدخل عليا الليل وانا عاشق القمر  اسرح معاه وتنتهى الحدوته المصريه   وكوكوكوكوكو

هناك 9 تعليقات:

رؤى عليوة يقول...

الله حلوة اوى :)

وجميل انك قلت رؤى البراءة لانى فعلا بحبها اكتر من رؤى رغم انى اتواجد دائما فى رؤى على حسب الواقع ما يفرض علينا الكلمات

اما الطفولة فهى ذكريات تحلو بها الحياه ولو قليل

تسلم ايدك

دمت بخير

محمد الجرايحى يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ماشاء الله عليك
أحييك على هذا الطرح الرائع والذى نظم وجمع بين مجموعة متميزة من أسماء المدونات التى نكن لها كل التقدير والاحترام.أحيي الفكرة وأقدر هذه القدرة المبدعة فى التعبير .تقبل تقديرى واحترامى
وأشكرلك ضم مدونتى مع هذه الكوكبة فى هذا الطرح المبدع
بارك الله فيك وأعزك

مصطفى سيف الدين يقول...

كوكوكوكو
و هنا ادرك عمرو الصباح فسكت عن الكلام المباح :)
ايه يا عم التدوينة الجامدة دي بصراحة عجبتني الفكرة وصعبةيعني تربط ده كله ببعض
تسلم يا باشا و شكرا انك ادرجت طير الرماد

ليلى الصباحى.. lolocat يقول...

صباح ومساء الخيرات والبركاااااااااات ههههه جميلة وخفيفة اشكرك جدا عليها

جزاك الله خيرا

ودام الله المودة والرحمة بين كل الاصدقاء
تحياتى بحجم السماء اخى الكريم

eng_semsem يقول...

وتستمر الحكايه من البدايه من تاني
وربنا يقويك وتستحملنا ويطيب ليك كلامنا
تحياتي اخي العزيز

;كارولين فاروق يقول...

مجموعه مدونات احبها انا شخصيا
جمعتها في رقه وانسجام هايل
لتكون بين ايادي محب ومتفاني
تحياتي وتقديري

ريـــمـــاس يقول...

مساء الغاردينيا
:(
انا زعلانة وانا زعلي وحش جداً
يعني مافيش واقبل مااطير ابص من نافذة حلم
طيب ياسيدي امرنا لله :)
على فكرة مش بعرف ازعل كنت بهزر معاك
تدوينة جميلة
وكل زميل وزميلة تم ذكرهم بوجه لهم تحية تقدير ومحبة
لان كلهم حبايبي :)"
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
Reemaas

سواح في ملك اللــــــــــــــــــه- يقول...

اشكرك ياعمرو غلي هذا الربط الرائع

دائما ماتخجلنا بذوقك وأدبك الجم

تحيتي لك عمرو

re7ab.sale7 يقول...

هههههههههههه
ماشي يا عمرو
برضة انا واخويا ورا بعض
مش كفاية في البيت
ههههههه
عجبتني اووي

Follow by Email

Tetris