الأربعاء، 7 مارس، 2012

لاتفيا بتشتغل المصريين


  
 النهارده  شريف صاحبى كان بيسئلنى هو 371+ مفتاح اي دوله   رقم بيرن عليا رنات صغيره   بصراحه ماكنتش عارف وضعت الرقم فى جوجل لقيت كتير  من الناس بتشتكى من نفس  مفتاح الدوله   كتير بيشتكوا  من اتصال  من نفس البلد
 واختلفت الاراء   حول الارقام  دول          +37190603437    او
37190600807  

 واحد قال ديه نصبايه  ترنله  ياخد رصيدك   و واحد قال ان  الرقم دا  رقم الخط الساخن للجنس  وفتح الخط برياليين 

   ارقام   ترن رنات قصيره  على  الموبيلات  اكثر من مره   ومع البحث  نعرف ان 371 + هو مفتاح دوله لاتفيا   
دوله لاتفيا Latvija  نقلا عن موسوعه ويكيبيديا    رسميًا جمهورية لاتفيا هي دولة تقع في منطقة بحر البلطيق في أوروبا الشمالية. يحدها من الشمال إستونيا  طول الحدود 343 كم وإلى الجنوب588  ليتوانيا  كم وإلى الشرق276الاتحاد الروسي  كم وإلى الجنوب الشرقي روسيا البيضاء 141كم   وتشترك بحدود بحرية إلى الغرب مع السويد. يبلغ تعداد سكانها 2,229,641 نسمة ومساحتها 64,589 كم2 وهي واحدة من أقل الدول سكانًا وكثافة سكانية في الاتحاد الأوروبي. عاصمة لاتفيا هي ريغا واللغة اللاتفية هي اللغة الرسمية وعملتها هي اللاتس . تتمتع البلاد بمناخ معتدل موسمي.

عرفنا  معلومات عن الدوله  بس لم نعرف ما سر هذه الرنات هى بلدنا نقصه اشتغلات   مش كفايه اشتغالات اهلها 

هناك 61 تعليقًا:

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا محمد من العراق ايظا يتصل علي ارقام غريبة منها +37127690832و+3712790888و+37127955039 وشكرا

غير معرف يقول...

نفس المشكل هذا المفتاح 371 انامن الجزائر يرن هاتفي رنة قصيرة ويقطع

غير معرف يقول...

السلام عليكم
انا هذا الرقم يدق باستمرار
+37122780215

غير معرف يقول...

وانا رن عليا رنه وأغلق الخط

غير معرف يقول...

يقولون هاذى رق ساحر يسحر بالصوت

غير معرف يقول...

ويقولون يخسر الرصيد

غير معرف يقول...


انا كمان رن عليا رنه
قفل من بعد منتصف الليل

غير معرف يقول...

انا من ليبيا يتصل عليا رقم من لاتفيا37168915156 بشكل متكرر لدرجة الازعاج

bas busah يقول...

انا كمان قبل شوي وقبل يومين كمان جاني نفس مفتاح هذي الدوله رنه وفصل ومارجعت اتصلت لان ماعرف الرقم لازم نشتكي على هذه الارقام اذا احد يعرف ناس تحل الموضوع مثلا مباحث امن دوله شرطه لازم مانسكت عالموضوع.

غير معرف يقول...

+371 27 699 261
وانا كمان زعجني هالرقم ممكن تلاقوا حل

غير معرف يقول...

حتى انا أتصل فيا مرتي0037168915158

غير معرف يقول...

انا يتصل علي رقم من نفس المفتاح انا من السعوديه

غير معرف يقول...

حتي انا اتصل بيا توا رنه وسكر هو هدا الرقم 37168915198 وانا من ليبيا

غير معرف يقول...

انا اتصل علي رقم نغس شي

غير معرف يقول...

حتي انا ليبي ويتصل بيا هذا الرقم
+37168918206

غير معرف يقول...

وأنا كمان رن علي قبل نص الليل وفصل الخط من عنده ، طيب شو القصة يا جماعة والله انا خفت اذا حدا عنده حل يحكي !!!!! :(

غير معرف يقول...

انا من الجزائر و ايضا رقم يبدا ب 371 يرن لي

غير معرف يقول...

انا ايضا ازعجني رقم 371 من الجزائر

غير معرف يقول...

وانا كمان .. من الاردن ورن علي :(

غير معرف يقول...

ههههههههه انا لسى هسا رنلي رنه وفصل عالسريع
لاتفيااعتقدتهااسم شركه عللى الترو كولر
يله عادي
لا تاخذو ببالكوا :)

غير معرف يقول...

انا كمان رنو علي تلات مرات ارقام مختلفة رنة صغيرة وبيفصلو كل فترة بيرجعو يرنو ..
انا من الاردن

غير معرف يقول...

هلأ رنلي وانصدمت بكلامكم إنه كتير عم بيرن o_O

غير معرف يقول...

انا من الاردن وبرضو رن +371 68 915 111

غير معرف يقول...

أنا من الاردن الرقم اللي رن رنات من هذا المفتاح 0073168918137 طب شو سر هالرنات ومن مين وشو بده طب يبعث رساله خلينا نعرف

غير معرف يقول...

ترى الحل عندكم
اقرب بلوك وخلاص
كذا انا سويت الحين الحمد لله مرتاااحه

وسام الشوربجي يقول...

طب انا مصري ومقيم بالرياض برضه بيشتغلونى ؟! وعرفم منين انى مصري لانه رقم سعودى ؟! وبعدين الكل اجمع ان الرنات بتيجي بعد منتصف الليل مع اختلاف التوقيت بالوطن العربي من العراق الى الجزائر .. معلش انا بفكر معاكو بصوت عالى وبجمع النقاط واللى يوصل لحاجة يراسلنى leaderofnile(at)yahoo ونفكر مع بعض لانه من الواضح كده محتاجين نفكر مع بعض عشان نوصل لاجابة على سؤالنا.

غير معرف يقول...

37127690803 السلام عليكم انا من الكويت هذا الرقم رن على وسكت وكل شهر على هالحال مزعجين الله يحط كيده وسرعة في أنفسهم آمين

غير معرف يقول...

انا بردة رن عليا الرقم دة بعد مننتصف الليل +٣٧١٩٠٦٠٠٧٩٧

ahmed elamir يقول...

انا رن عليا رقم اليوم 0037190600817

ahmed elamir يقول...

رن عليا رقم النهارده هو 0037190600817

ahmed elamir يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ahmed elamir يقول...

انا رن عليا رقم اليوم 0037190600817

غير معرف يقول...

السلام عليكم /انا محمد وانا نفس المفتاح رن عليه بس اللى مستغربله ان هو رن عليه على الرقمين اللى تبعى مع ان الرقمين ميعرفهمش غير اصحابى والباقى ميعرفوش غير رقم واحد علشان كده شكيت ان واحد يعرفنى بذمتكم متخلكش تشك ان معرفه ليك

غير معرف يقول...

السلام عليكم /انا محمد وانا نفس المفتاح رن عليه بس اللى مستغربله ان هو رن عليه على الرقمين اللى تبعى مع ان الرقمين ميعرفهمش غير اصحابى والباقى ميعرفوش غير رقم واحد علشان كده شكيت ان واحد يعرفنى بذمتكم متخلكش تشك ان معرفه ليك

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا من مصر الرقم ده رن عليا وبعدها رنيت لكن مااتخصم شىء من الرصيد0037190600805لكن بجد اكيد فى سبب للرنات دى

غير معرف يقول...

السلام عليكم انا من مصر الرقم ده رن عليا وبعدها رنيت لكن مااتخصم شىء من الرصيد0037190600805لكن بجد اكيد فى سبب للرنات دى

Muzza Ana يقول...

انا كمان من السعوديه ورن +371 ف منتصف الليل نص رنه وقفل ياخي اش ذا بخلان بصوتو طب يكمل الرنه يسمعنا الصوت ههههههههه بس بما انو بشكل كبير قاعد يصير ويدقو على عدد ناس كبيره دليل انو لهم فايده كبيره بس ايش هيا ؟

غير معرف يقول...

37190600837
من مصر

غير معرف يقول...

انا من مصر وبرده رن عليا نفس الرقم حاجه غريبه معقوله بيتصلو بى كل الناس دى حاجه غريبه فعلا والله

غير معرف يقول...

هذه الأرقام ترن على الليبيين بشكل مستمر لا ندري لماذا منشغله بالعرب هههههههه

Noosh Harabi يقول...

وانا بعد رن علي نفس المفتاح وسكت

غير معرف يقول...

جيت ابحث عن الرقم لقيتكم مثلي جاكم نفس اﻻتصال .. على فكرة ماله دخل بالجنسية وانه للمصريين بس .. اهو انا يمنية مقيمة بالسعودية وجتني رنة .. بس في احد جرب يرجع يتصل ويقلنا ايش طلع معاه ...

غير معرف يقول...

بعد تسريبات ادورد سنودن محلل اﻹستخبارات اﻷمريكي يتبين لنا ان شركاتنا الﻻسلكية وهواتفنا مخترقة وهذه الرنه هي ملف تجسس يترك علي هاتفك لينقل كل ملفات هاتفك. ورسائلك ومكالماتك لجهات استخبراتية .هذا اجتهاد مني بربط اﻷحداث وليشت معلومة اكيدة

Mido Mam يقول...

دبحني المفتاح دة بجد انا مصري مقيم بالكويت الرقم0037127690858

غير معرف يقول...

الان رن على رقم 371 الارقام توصل لهم عن طريق برامج الواتس اب يراقبوا وبرنامج السامسونج والاي فون

غير معرف يقول...

انا كمان جاتني رنة ..ههههههه ..هذا شكله لعب على مستوى عالي .. الدول العظمى اليوم صارت تتنصت على خلق الله في كل مكان...

غير معرف يقول...

انا قبل لحظات دق عليه هذا الرقم +37181818450
رنه وحده وقطع كنت بالمسجد من السعوديه

غير معرف يقول...

انا هذا الرقم اتصل بيا ورن وتكلمت مع امرئه حقيقيه ولاكن تقول الو ثم تصمت انا لااعرف يقولى شركه المدار الجديد ومره لبيانا ومره مصرف الامه مش عارفه ايش اندير انا من ليبيا 00960

غير معرف يقول...

اتصلت على هذا الرقم ردت علي بنت قالت مرحبا انا سمر من لبنان كيفك انت منيح ؟
رديت الحمدالله بخير .. يعطيكي العافية .. وفصلت
ولقيت طار من رصيدي 4 ريال

غير معرف يقول...

السلام عليكم أنا من السعودية ورن لي الساعة 6 ص رنه سريعة الرقم هو 187 971 27 371+

غير معرف يقول...

وانا رن لي نفس الرقم

غير معرف يقول...

انا بعد جتلي رنه من نفس الرقم ، و انا سعودية ساكنه بالسعودية ، الرنه جاء ت الساعة 4:48 يعني الفجر !
اكيد فيه شي مشترك بيننا ، لان اول كان يجيني اتصال من دولة السينيقال و لما بحثت قالوا ساحر ، المهم دق 3 مرات ورا بعض ، وبعدين جلس 14 يوم ما دق و لما دق مرة ثانية كمان كانت 3 مرات ورا بعض المهم انه بعد المرة الثالثة دق على رقم اختي الي هو مسجل بأسمي 3 مرات كمان ! ارجع واكرر اكيد فيه شي مشترك بيننا ي جماعة الخير !!!!
، و مافيه شي يسمى تجسس عن طريق الرنات !

غير معرف يقول...

انا صاحبة الرد الي قبلي ،
احد ملاحظ بتواريخ التعليقات الي هنا شي وﻻ بس انا يتهيئ لي

غير معرف يقول...

سحر ايش الله يهديكم
اكيد في شيء وراء هل الاتصالات
والشي المشترك بين الكل موعد الاتصالات منتظمه
لان انا اول مرا رن علي 9:40 الصبح و ثاني مرا 9:30الصبح
ع مااظن شركه بس ايش هدفها الله اعلم والحل نعمل بلوك وخلاص :)

غير معرف يقول...

انا مصري مقيم بالسعوديه اعاني من نفس المشكله .. الله يصبرنا علي الشتغالات العبيطه دي
.

غير معرف يقول...

انا من السعودية رن علي من هالرقم +371 2 8510096

غير معرف يقول...

وانا رن علي رقم بنفس هالمفتاح وخفت شووو السالفة

عمان

بدر الشعبي يقول...

‭+371 24 320 033‬هذا الرقم دايم يشغلني وبعد نصف اليل

غير معرف يقول...

انا يزعجني هذا الرقم من دولة تونس.
21698090172+

غير معرف يقول...

انا يزعجني هذا الرقم من دولة تونس.
21698090172+

انا من السعودية ويتصل رنه ويغلق كان يجيني ارقام من شرق اسيا ومن افريقيا واقسم بالله في نفس اليالي اللي تجينيني امراض واعصب واضرب عيالي احسهم سحره لاني ما كنت اربط بين اتصالاتهم ومرضي بس الان ربطت صراحه لاني من اسبوع وهذا الرقم مزعجني وبدى تعبي يرجع لي والم راسي

Abdel Majid يقول...

والله انا ذق علية هذا الرقم بعد متصف الليل بتاريخ 26/03/2016 (0037180021182)

Follow by Email

Tetris