الأربعاء، 24 نوفمبر، 2010

متى ساعود لنفسى؟!

متى ساعود لنفسى ؟!
وانا اصلا  ليه هجرت نفسى ؟!
مين غيرنى وبعدنى  عن نفسى ؟!
وازاى انا وافقت وبعد عنى؟!
و فجأه الاقينى بعاتب نفسى
عن هجرى لنفسى  
  كنت فين انا  لحظه الوداع
ومنين فجاه  جاءت لحظه اشتياق
وامتى هينتهى بنا الصراع
واعود لنفسى واقدم لها اعتذار
اعتذر لو كنت انا اللى اخد القرار
وبعد عن نفسى وهجرتها واخترت الفرار
انا مش فاكر انا كنت ناسيها  ولا انا اللى اختر الفرار
ولا مكانش بايديا  القرار
امتى اعود لنفسى 
وارجع تانى واكون انا نفسى

هناك 8 تعليقات:

خواطري مع الحياة يقول...

السلام عليكم
هترجع لنفسك لما تعرف انت عايزة ايه من الدنيا ومن نفسك ايه هو طريقك الصحيح وايه هدفك من الحياة لنفسك
ربنا يوفقك يخليك تعرف طريقك ونفسك كويس اوي ويبعد عنك الحزن والهم
لاتزعل من كلامي بس دي الحقيقة
تقبل مروري
سلامي ليك اخي.

عمرو يسرى يقول...

رشا
كلام مظبوط 100%
شكرا ليكى
نورتينى

karmen يقول...

تعرف ان ده تاني بوست اقرأه بيتكلم عن غربة النفس من امبارح مع اختلاف الاسلوب
ربنا يقوينا علي انفسنا واهواءنا
جميلة عمرو تسلم ايدك
تحياتي

جايدا العزيزي يقول...

علشان ترجع لنفسك لازم واقفه

وتفكير جيد

وتقرب الى الله

ابدعت عمرور

تحياتى

mrmr يقول...

الرجوع الى النفس لن يحدث غير بالتقرب الى الله والتوبه
ربنا يسعد قلبك وينور طريقك

عمرو يسرى يقول...

كارمن
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

جايدا العزيزى
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

مرمر
شكرا ليكى
نورتينى

Follow by Email

Tetris