السبت، 27 نوفمبر، 2010

انتخابات مجلس الشعب 2010 صوتك امانه

فى الخمس سنين اللى فاتت سمعنا عن سب دين فى المجلس الموقر  وسمعنا كمان عن نائب القمار  والموبيلات   وسمعنا كمان عن نائب الرصاص  اللى مش فاكريين  احنا اللى  كنا رشحناه  زمان وكسب باصوتنا    ولا كان  كسب ازاى  وباى طريقه  اصل وهو فى المجلس عايز يضرب علينا رصاص   وكمان  سمعنا عن احداث كتيرتانيه  سمعنا   اللى هدد يضرب زميله  العضو  بالجزمه  وسمعنا وسمعنا   و عشان كده لازم تشارك بصوتك صوتك امانه  عشان نكمل المسيره
انا هنتخب  اللمبى  فئات 
 و ابراهيم الابيض عمال 

 ومن السيدات  خالتى فرنسا  

عشان يسبوا  ويشتموا مكانى  بدل ما اوسخ لسانى  ويضيع

حذائى  او يخلص رصاصى  

عشان تطمئن على مستقبل اولادك  

و يا بلدنا ان الاوان

ومن اجلك انت

 
صوتك امانه

انت هتنتخب مين ؟؟؟؟؟

‏هناك 21 تعليقًا:

سندباد يقول...

طول ما احنا محتلين بالطريق دي صوتي اغلي واعلي من اي حد مترشح
تعرف ياصاحبي
انا عمي مترشح السنادي وقلتله انا اسف ياعمي انا معترض علي النظام فابالتالي سامحني مش هاديك صوتي

خواطري مع الحياة يقول...

السلام عليكم
الله يعينكم على الانتخابات
لاتعليق
تقبل مروري
سلامي ليك اخي.

ghada mOhsen يقول...

دي مش إنتخابات دي إفتكاسات ...

ربنا يسهل ونسمع مفاجأت
لحسن ملينا الروتين والله

شيرين سامي يقول...

ههههه أنا بالطريقه دي هنتخب اللنبي طبعاً
أنا مقاطعه الانتخابات و السياسه كلها مش سلبيه بس اتخنقت
تحياتي ليك

Noha Saleh يقول...

ماانتخبتش حد

re7ab.sale7 يقول...

انا منتخبتش حد
ومش هنتخب
صحيح صوتي ممكن يروح للحزب الوطني
بس بجد ملقتش حد اديه صوتي
وانا مبحبش اعمل حاجة بدون اقتناع
وعلي فكرة بقي انا مبحبش اللمبي ولا خالتي فرنسا
بس ممكن ادي صوتي لابراهيم الابيض

mrmr يقول...

انا بقى مش بفكر ابدا اروح اصوت

دى بهدله ومهزله اروح فين يا عم

علشان نتبهدل

عمرو يسرى يقول...

سندباد
عارف هو لو الواحد بيتاكد ان مجلس الشعب له قيمه مش منظر كان راح ورشح

نورتنى

عمرو يسرى يقول...

رشا
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

غاده
لا اعتقد ان هيكون فى مفاجات ولكن فى تغيير فى طريقه اللعب واللعيبه
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

شيرين
كلنا معاكى مقاطعيين
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

نهى
انا كمان ما انتخبتش حد
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

رحاب
طب ما انتى انتخبتى ابراهيم الابيض اهو هههههههه
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

مرمر
ياستاذه اعرفى مواعيد البلطجيه امتى وتعالى اقبلهم هههههههههه وكدا نبعد عن البهدله
اما المهزله فهى نظام مش بيدينا حاجه فيه ههههههه
نورتينى

karmen يقول...

حفلة وانت معزوم تعالي خد هديتك ^_^
http://karmenhome.blogspot.com/2010/11/blog-post_7613.html

سلسبيل يقول...

انا انتخب نفس المرشحين
اتمنى بجد يجى يوم و الناس كلها
تعرف ان صوتها أمانة حتتحاسب عليها امام الله عز و جل
تحياتى لك على الموضوع القيم

عمرو يسرى يقول...

كارمن
حضرتها واستلمت الهديه
شكرا للحفله ولكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

سلسبيل
اتمنى انا كمان كذلك بس يكون فى انتخابات بجد
شكرا ليكى
نورتينى

غير معرف يقول...

معلومات رهيبة ، شكرا جزيلا لكاتب المقال. انها مفهومة بالنسبة لي الآن ، وفعالية وأهمية هو المحير. أشكركم مرة أخرى وحظا سعيدا!

غير معرف يقول...

كنت مؤخرا قد جاء عبر بلوق الخاص بك وكانت القراءة على طول. ظننت انني سوف يترك تعليقي الأول. أنا لا أعرف ماذا أقول إلا أن لقد استمتعت القراءة. نيس بلوق.

غير معرف يقول...

مرحبا هناك ، وجدت الخاص بك بلوق عبر جوجل في حين تبحث عن الاسعافات الاولية لنوبة قلبية ومشاركتك تبدو مثيرة جدا للاهتمام بالنسبة لي.

Follow by Email

حدث خطأ في هذه الأداة