الثلاثاء، 13 أبريل، 2010

فيش ثلاثي بالطعمية و كتر السلطة

كنت انا وكريم وابو بكر ومحمد بنتكلم على اجراءات التجنيد التي نقوم بيها وتحدثت انا على شيخ الحارة الذى كتبت عنه سابقا واندهش كريم وقال ان اللي مضى على الفيش الثلاثي هو العسكري نفسه واضاف انه لا يعرف شيء عن شخاخ الحارة عفوا قصدي شيخ الحارة فقلت له شكل قسم الدقي فايق عن قسم الساحل وقادر يستوعب ان ما فيش حاليا شيخ حاره فرد عليا وقال بس اللي فرسني ان العسكري ابن التييت (شتيمه) قالي هات جنيه افتكرتها رسوم ولكن لقيته بعد ما دفعتله اعطى الجنيه لزميله وقاله هاتلى بجنيه طعميه طب مش يستنى لما امشى ابن التييت (شتيمه ) فضحكنا على مهزلة الفيش الثلاثي اللي بالطعمية وبصراحه انا كنت فاكر ان ممكن اي حاجه فى الدولة يبقى عليها رسوم او طابع دمغه بس اول مره اعرف ان الدمغة بقيت طعميه يالا ما الحكاية بقيت سلطه

هي الدمغة فول ولا طعميه
اي حاجه عادى بس كتر السلطة
اهو ده التجديد من غير كوسه كله سلطه
والدمغة طعميه وكتر السلطة
فيش ثلاثي بالطعمية اكيد ده تهييس
اجراءات عقيمه وحركات مساطيل و ياهو ده كله تهييس

ليست هناك تعليقات:

Follow by Email

Tetris