الخميس، 25 مارس، 2010

واكتشفت انني فعلا فى الجامعة

تناقشنا فى موضوع الدكتور جلال مره اخرى انا وكريم وكان اصحابي محمد وابو بكر موجودين وكنت انا وكريم نتناقش فى سفاله الدكاترة فى الجامعة فتدخل ابو بكر وقال بالرغم من صحه ما تقولون ولكن يوجد فى الجامعة دكاترة محترمه كثيرة فاستغربت من كلامه واستغربت من محمد عندما ايده بامثله وقال دكتور ممدوح بتاع الاحصاء دكتور محترم ودكتور درويش بتاع الادارة دكتور محترم وكثيرين وقررت اتأكد بنفسي ان فى دكاترة محترمين فاتفقنا ان نحضر غدا المحاضرات وبالفعل فى اليوم التالي ذهبنا مبكرا على غير العاده وحضرنا من المحاضرة الاولى وكانت مراجعه متقدمه للدكتور جورج وكشفت المحاضرة لي اننا فى جامعه محترمه بها دكاترة محترمه ولاول مره ومن احدى نوادر سنوات الجامعة احضر لدكتور جميع محاضراته كامله لان المحاضرة كانت اول محاضره يدخل فيها الدكتور فى الترم وكان دكتور محترم و الجزء بتاعه فى الماده جميل فلم يكن من الدكاترة التي تقول فى اولى المحاضرات انا جزئي لا يفهم لا هتفهموا ولا حد من الدكاترة هيفهم انا لا امزح احد الدكاترة قال كده على الجزء بتاعه فى احدى المواد ولكن الدكتور جورج لم يكن مثله وفعلا اكتشفت انني فى الجامعة ولكن قلت لنفسي لماذا لا يكون جميع الدكاترة محترمين

واكتشفت انني فى جامعه
وبها دكاترة كثيره محترمه
بكالوريوسنا طلع بكالوريوس جامعه
مش اي حاجه تانيه

ليست هناك تعليقات:

Follow by Email

Tetris